Hae jäseneksi

Tervetuloa mukaan toimintaan!

Haku jäseneksi

1. Tutustu seuran näillä sivuilla Seuran historiaan, sääntöihin ja toimintaan.
  2. Pyydä Seuran jäsentä toimimaan suosittelijana.
  3. Täytä sivun alalaidassa oleva jäsenyyshakemus. Kirjaa hakemukseen suosittelijasi nimi.
  4. Hakemus käsitellään hallituksen kokouksessa, joita pidetään kuukausittain.
  5. Tämän jälkeen, jos hallitus päättää puoltaa hakemustasi, sinut kutsutaan esittäytymään Seuran kuukausikokouksessa, jossa myös jäsenyytesi lopullisesti hyväksytään.

Tampereen Teknillinen Seura toimii aktiivisesti. Seuraan voi liittyä jo opiskeluaikana!

Erilaiset jäsenyydet

1. Valmistuneet (DI, arkkitehti tai jatkotutkinto) hakevat varsinaiseksi jäseneksi, jolloin maksetaan normaali jäsenmaksu kuluvalta tilikaudelta (heinäkuu-kesäkuu). Jos jäseneksi hyväksyminen tapahtuu tilikauden loppupuolella, maksetaan puolet kuluvan tilikauden jäsenmaksusta.
  2. Nuoreksi jäseneksi voidaan hyväksyä teknillisen yliopiston opiskelija, joka opintojen edistymisen perusteella voi osallistua Seuran toimintaan. Käytännössä tämä tulkitaan siten, että opintopisteitä pitäisi olla vähintään 160 ja keskiarvo 2.0 tai enemmän.
  3. Kunniajäsenet

Jäsenmaksut tällä hetkellä

• Varsinaiset jäsenet, 50 euroa / vuosi
  • Nuoret jäsenet, ei jäsenmaksua (valmistumisvuoteen asti, max. 6 vuoden ajan)
  • Kunniajäsenet, ei jäsenmaksua
Jäsenlaji
Seuran historiateoksen hankinta

Lähettämällä lomakkeen vakuutat, että

1. olet tutustunut Seuran toimintaan, ja
  2. hyväksyt rekisteri- ja tietosuojaselosteen.