Sääntömääräinen kevätkokous & Tekoäly ja ChatGPT

• to 25.5.2023 klo 1821
  • Grand Hotel Tammer

Sääntömääräinen kevätkokous torstaina 25.5. klo 18 alkaen Hotelli Tammerin juhlasalissa.

Sääntömääräisessä kevätkokouksessa tunnelmallisessa Tammerin juhlasalissa kohtaavat historia ja tulevaisuus, kun aiheena on tekoäly ja ChatGPT. Saamme puhujaksi professori Jyrki Nummenmaan Tampereen Yliopistolta.

ChatGPT kertoo puhujasta ja aiheesta muun muassa seuraavaa:
“Jyrki Nummenmaa on Tampereen yliopiston tietotekniikan laitoksen professori ja hänen tutkimusalueensa kattavat monia eri aiheita tekoälyn, koneoppimisen ja datan analyysin saralla.”
“Tampereen Teknillinen Seura on kiinnostunut tekoälystä ja ChatGPT:stä, koska ne ovat ajankohtaisia ja tärkeitä teknologioita, jotka muuttavat monia elämänalueita tulevaisuudessa. Tekoäly ja ChatGPT ovat erityisen kiinnostavia teknologioita, koska ne edustavat kehittyneintä tietokoneiden kykyä ymmärtää ja käsitellä luonnollista kieltä.”

Kannattaa kokeilla myös itse, mitä kaikkea ChatGPT tietää: https://chat.openai.com/