Kulttuurijaoston Taidefilosofiatapahtuma

• ke 10.7.2024 klo 1820
  • Urkin Piilopirtti

Avec tilaisuus. Mikä on hyvä taide? Miksi teossuunnitelma hyväksyttiin/hylättiin. Miksi hyvä taide ei aina sovi suunniteltuun paikkaan. Kuka on taiteilija?  Kaikki tämä insinööreille insinöörikielellä. Taideyliopiston kuvataideakatemian ensimmäisen kuvanveiston professorin Radoslaw Grytan opetukset eri taiteilijoiden 150 toteutetusta ja kuratoidusta teoksesta ja yli 200 teoksen ehdotuksista 13 vuoden aikana. Tilaisuus on kaikille TTS:n jäsenille ja aveceille ilmainen, mutta jos on Museokortti, ota mukaan, niin säätetään kuluissa. Sis. myös sisäänpääsyn Grytan muistonäyttelyyn (17 teosta).

Ilmoittautuminen: jäsensivuilla ilmoittautuminen viimeistään maanantaihin 8.7.2024 mennessä ja mukaan mahtuu 50