Excursio Naistenlahden voimalaitokselle

• 7.15.5.2024
  • Naistenlahden voimalaitos

Seura tekee kolme excursiota Naistenlahden voimalaitokselle toukokuussa. Retkelle tarvitaan turvavarusteet: turvakengät, huomioliivi ja turvakypärä visiirillä tai erillisillä suojalaseilla. Käyttäkää pitkälahkeisia housuja. Mekko tai hame ei sovellu. Laitokselta on lainattavissa turvavarusteita: turvakengät, liivi ja kypärä. Tätä varten tarvitaan tieto ilmoittautuessa kengän koosta. Laitos ei kuitenkaan voi taata, että kaikille löytyy juuri oikeaa kokoa. Omia ammattikäyttöön hyväksyttyjä turvavarusteita voi ottaa mukaan.

Ilmoittaudu vain yhteen lähtöön. Kunkin lähdön ryhmään mahtuu 15 ensimmäiseksi ilmoittautunutta. Jos kiintiöt ovat täynnä, varasijalle voit ilmoittautua jonoon useampaan lähtöön.

Osallistujien nimilista välitetään voimalaitokselle. Tietoja käytetään vain tätä vierailua varten, ei muihin tarkoituksiin.

Saapumisohjeet ja muut käytännön tiedot lähetetään ilmoittautuneille sähköpostiin lähempänä tapahtumaa.

Ilmoittautuminen: Ilmoittautumiset aukeavat wapunaattona 30.4. kello 12:00 jäsensivuilla⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠.