Kulttuurijaosto

Kulttuurijaosto pyrkii tarjoamaan TTS:n jäsenistölle ja myös heidän perheilleen tekniikan alueita täydentävää kulttuuripitoista ohjelmaa. Jaoston toiminta on käynnistynyt vuonna 2011 ja sen toimesta on järjestetty mm. jäsenille tarkoitettuja viini- ja lauluiltoja, avec-tutustumisia taidenäyttelyihin, elokuvailta sekä koko perheelle tarkoitettuja joululaulutilaisuuksia. Jaoston toimesta on koottu ja julkaistu myös seuran jäsenille jaettava laulupassi.

Seuran jäsenille tarkoitettuja viini- ja lauluiltoja pyritään järjestämään ainakin kerran vuodessa.

Taidenäyttelyvierailuja järjestetään mahdollisuuksien ja mielenkiinnon mukaan. Elokuvailloissa esitetään vanhoja elokuvia. Koko perheen joululaulutilaisuus järjestetään yhteistyössä nuorisojaoston kanssa joulukuun puolessavälissä

Jaoston vetäjänä toimii Jyrki Sasi (sasi.jyrki@gmail.com) ja muina aktiivisina toimijoina Johanna Lantto, Matti Valorinta ja Mikko Erkkilä. Kulttuurijaosto ottaa mielellään vastaan palautetta ja kommentteja sekä ideoita toivotuista aktiviteeteista.