Huhtikuun kuukausikokous

• ti 23.4.2024 klo 17:3020
  • Juvenes-ravintola Saarni

Huhtikuun kuukausikokous on tiukkaa asiaa taloudesta, kun kokous pidetään yhdessä Pirkanmaan ekonomien kanssa, ja saamme vieraaksi Suomen Ekonomien pääekonomistin Elias Erämajan ja Pirkanmaan Osakesäästäjien puheenjohtajan Matti Hirvosen. Tervetuloa tilaisuuteen tiistaina 23.4. Juvenes-ravintola Saarniin klo 17:30 alkaen.

Ohjelma:
17:30 Illallista tarjolla
18:00 Teknillisen seuran kk-kokous / Pirkanmaan Ekonomien vapaata seurustelua
18:30 Elias Erämaja, Suomen Ekonomien pääekonomisti: Suomen talouden näkymä lyhyellä ja pitkällä aikavälillä
19:10 Matti Hirvonen, Pirkanmaan Osakesäästäjien puheenjohtaja: Osakesäästäminen on helpompaa kuin kuvitellaan
19:30 Vapaata seurustelua ja verkostoitumista

Puhujat:
Elias Erämaja on toiminut Suomen Ekonomien pääekonomistina vuodesta 2023. Ennen nykyistä tehtävää hän on työskennellyt kymmenen vuoden ajan ekonomistina työnantajajärjestöissä ja lisäksi mm. valtiovarainministerin talouspoliittisena erityisavustajana.
Elias Erämaja Suomen Ekonomien pääekonomistiksi - Suomen Ekonomit

Matti Hirvonen on päivätöissä energia-alalla erikoisasiantuntijana ja projektipäällikkönä. Matti on Pirkanmaan Osakesäästäjien puheenjohtaja, Suomen Osakesäästäjien varapuheenjohtaja ja Tampereen Seudun Osuuspankin hallintoneuvoston jäsen.
Sijoituskokemusta kertynyt noin 15 vuotta sekä suorista osakesijoituksista, rahastoista ja ETF sijoituksista että nopeasta kaupankäynnistä sertifikaateilla.

Ilmoittaudu tästä viimeistään 12.4. perjantaina.