Sääntömääräinen kevätkokous & Tekoäly ja ChatGPT

25.5.2023

Sääntömääräisessä kevätkokouksessa Tammerissa Jusa Pietilä, Tampereen Teekkarit ry:n teekkarisaunan projektitiimistä, kertoi Mörrimöykyn nykytilasta ja tulevasta peruskorjauksesta. Mörrimöykky tarvitsee edelleen kipeästi lahjoituksia, jotta voidaan turvata teekkarien saunaillat myös tulevaisuudessa. Lahjoituksiin liittyen voi olla yhteydessä Mörrimöykyn projektitiimiin (yhteystiedot https://www.tampereenteekkarit.fi/fi/yhteystiedot-1).

Nautimme illan aikana myös pientä iltapalaa ja kokoustimme asialistan mukaan. Uusia jäseniä hyväksyttiin tällä kertaa erityisen paljon. Essi Sarlin jatkaa hallituksessa ja Martti Tryyki uutena, erovuorossa olleen Juha "Kossu" Kosken tilalle. Kokouksessa kutsuttiin myös kunniajäseniä usean vuoden tauon jälkeen. Uudet kunniajäsenet ovat Pekka Markkula ja Markku Lahtinen.

Tunnelmallisessa Tammerin juhlasalissa kohtasivat historia ja tulevaisuus, kun aiheena oli tekoäly ja ChatGPT. Saimme puhujaksi professori Jyrki Nummenmaan Tampereen Yliopistolta ja aihe herätti mielenkiintoisia keskusteluja.

Kiitos kokouksen osallistujille!