Haluatko tunnistaa oman toimintatapasi vahvuudet?

• ma-ti 12.13.12.2022

Peilin avulla saat kuvan omista toimintatavoistasi eli käyttäytymistyyleistä, ja siitä miltä ne näyttävät omin tai toisten silmin. Se perustuu itsearviointiin sekä vähintään viiden, sinut eri olosuhteissa hyvin tuntevan henkilön palautteisiin. Valmennuksessa saat oman käyttäytymis- ja kohtaamiskykypalautteen, ja samalla selvennetään käyttäytymistyylien taustoja sekä mietitään kehittämiskohteita.

Käyttäytymistyylin ymmärtäminen lisää kykyä toimia erilaisissa tilanteissa ja erilaisten ihmisten kanssa. Kohtaamiskyky on taito mukauttaa omaa käyttäytymistä eri tilanteiden ja erilaisten ihmisten mukaan - arvokas tieto esimerkiksi hankalissa tilanteissa. Käyttäymistyyli on verrattain vakio, kun taas kohtaamiskykyä voi harjaannuttaa.

Itsetuntemuksen lisääntymisen lisäksi Peili antaa yhteisen ja ymmärrettävän kielen käsitellä vuorovaikutuksen ilmiöitä sekä lisää kykyä ymmärtää ja kohdata erityyppisiä ihmisiä.

Liitteenä yleisesite työkalusta sekä mentorointiohjelman aloitusseminaarissa pidetty powerpoint -esitys, jossa on kuvattuna toteutusmalli

Peili-valmennus on jaoston ja seuran jäsenille omakustannushintainen (140 € + alv). Osallistujat saavat oman henkilökohtaisen käyttäytymistyyli- & kohtaamiskykypalautteen, ja lisäksi järjestetään yhteinen valmennustilaisuus, jossa kuulet mitä tulokset kertovat ja miten niitä voisit hyödyntää.

Mikäli olet kiinnostunut osallistumaan valmennukseen, käythän ilmoittautumassa alla olevan linkin kautta viimeistään perjantaina 18.11.2022

Ilmoittautuminen

Mikäli saamme riittävän määrän osallistujia, saat ilmoittautumisen jälkeen ohjeet arvioinnin suorittamiseksi.
Valmennus on tarkoitus pitää joko maanantaina 12.12.2022 tai tiistaina 13.12.2022 iltapäivästä alkaen. Valmennus kestää 6h.

Lisätietoa Peili-työkalusta voi tarvittaessa kysyä mentorointiohjelman vetäjältä Kirsi Niemiseltä.

Kirsi Nieminen
050-4097391 | LinkedIn | Facebook