Ammatillisen kehittymisen jaosto

Kiinnostaako sinua verkostoituminen tai kommunikointitaidot? Onko mielessäsi jokin muu ammatillisen kehittymisen aihealue, josta haluaisit kuulla lisää?

Tule mukaan ammatillisen kehittymisen jaostoon, jossa toiminnan suuntaviivana on jäsenistön ammatillinen kehittyminen ja verkostoituminen.

Tavoitteena on, että jaoston toiminta olisi itseohjautuvaa - jäsenet vaikuttavat siihen, mihin suuntaan jaoston toiminta suuntautuu.

Tapahtumat

Jaosto suunnittelee ja järjestää ammatilliseen kehittymiseen liittyviä tapahtumia, eli esimerkiksi koulutuksia, yritysvierailuita tai verkostotapaamisia.

Ammatillisen kehittymisen jaoston järjestämä, hyvin suosittu mentorointiohjelma on järjestetty jo useamman kerran, ja viides ohjelma on parhaillaan käynnissä.

Osa tapahtumista on avoimia kaikille Seuran jäsenille, osa taas vain jaoston jäsenille. Osaltaan jaosto osallistuu myös kuukausikokousten järjestämiseen.

Tule mukaan!

Jaoston jäseneksi voi ilmoittautua kuka tahansa Seuran jäsen, joka kiinnostunut ammatillisesta kehittymisestä ja haluaa saada tietoa myös jaoston sisäisistä tapahtumista. Olet tervetullut mukaan myös aktiiviseen ydinryhmään, jossa toimintaa suunnitellaan ja järjestetään.

Tapahtumista tiedotetaan jaoston sähköpostilistalla, ja Seuran jäsensivuilla on lisää tietoa jaoston toiminnasta. Seuran LinkedIn -ryhmään kannattaa myös liittyä.

Jos sinulla on hyviä ideoita jaoston toimintaan, haluat jaoston jäseneksi tai aktiiviseksi toimijaksi, ota yhteyttä Sanna Röysköön – yhteystiedot löydät täältä.