Puolisotoimikunta

Vuosikello Puolisotoimikunnan toiminnasta.

Tampereen Teknillisen Seuran Puolisotoimikunnan (TTSP) tarkoituksena on tukea Tampereen Teknillisen Seuran (TTS) toimintaa ja edistää yhteisöllisyyttä sekä jäsentensä välistä kanssakäymistä.

Puolisotoimikunta järjestää säännöllistä toimintaa jäsenilleen, joita voivat olla Tampereen Teknillisen Seuran jäsenten puolisot ja seuran jäsenet. Puolisotoimikunnan tavoitteena on tarjota enenevästi toimintaa, joka on avointa kaikille Tampereen Teknillisen Seuran jäsenille perheineen.

Puolisotoimikunta järjestää jäsenistönsä toiveita huomioiden mm. asiantuntijaluentoja, esitelmätilaisuuksia, tutustumiskäyntejä, opintokäyntejä, juhlia, retkiä sekä virkistäviä ja rentouttavia tapahtumia.

Esitelmöitsijöinä kokouksissa on kuultu mm. elinkeinoelämän edustajia, sosiaali- ja terveysalan sekä muoti- ja kauneudenhoitoalan asiantuntijoita ja taiteilijoita. Toiminta on ollut erittäin aktiivista ja vilkasta.

Puolisotoimikunnan kevätretket ovat suuntautuneet esim. Raumalle, Presidentin asuntoon Mäntyniemeen, Mäntän Serlachius museoon, viinitiloille ja taidenäyttelyihin. Tampereen Teknillisen Seuran kesäretken järjestelyistä vastaa Puolisotoimikunta. Retki ajoittuu perinteisesti heinäkuun ensimmäiseen viikonloppuun ja kohde valitaan joka toinen vuosi kotimaasta ja joka toinen vuosi ulkomailta.

Loppuvuoden kohokohta on kaikkien yhteinen iloinen pikkujoulu, jonka järjestelyistä ja yllätyksistä vastaa Puolisotoimikunnan johtokunta.

Helmikuussa juhlitaan aina arvokkaasti Puolisotoimikunnan ja Tampereen Teknillisen Seuran yhdessä järjestämässä vuosijuhlassa.

Puolisotoimikunnan on tällä hetkellä noin 120 jäsentä. Yhdistyksen toimintaa suunnittelee ja johtaa johtokunta, johon kuuluvat puheenjohtaja sekä seitsemän jäsentä.

Tervetuloa Puolisotoimikunnan jäseneksi ja mukaan toimintaan. Lisätietoja liittymisestä saat johtokunnan puheenjohtajalta tai sihteeriltä (tiedot alla).

Puolisotoimikunnan johtokunta 2023-2024:

Annukka KronqvistPuheenjohtaja