Excursio Muncheniin 2.-5.11.

• to-su 2.5.11.2023
  • Munchen

Marraskuun alussa 2.-5.11.2023 järjestetään TTS excu Saksan Muncheniin.

Lähtö Air Baltic -yhtiön lentokoneella torstaiaamulla Tampereelta klo 5:15, välilasku Riiassa, perillä Munchenissä klo 8:25 aamulla. Paluulento lähtee sunnuntai-iltana klo 19:10 ja välilaskun kautta saapuminen Tampereelle klo 00:35 yöllä.

Majoitumme kahden hengen huoneisiin H2 Hotel Munchen Olympiapark -hotellissa. Munchenissä matkustamme lentokentälle ja vierailukohteisiin  metrolla ja paikallisjunalla matkakorttia hyödyntäen.

Vierailukohteiksi pyrimme järjestämään alla olevia kohteita:
BMW-tuotanto-/museokierros
Yritysvierailu Goforella
Deutches Museum
Munchen Residenz palatsi
Perjantai-iltaan järjestetään yhteinen päivällinen.

Matkan kustannusarvio per henkilö koostuu lennoista, hotellimajoituksesta, yhteispäivällisestä ja pääsymaksuista. TTS tukee matkaa 100 EUR/hlö, joten omakustannusosuus on noin 590 EUR/hlö. Matka veloitetaan lokakuun alussa. Mukaan pystytään ottamaan yhteensä 30 ilmoittautunutta.

Ilmoittautuminen https://holvi.com/shop/ttskauppa/

Terveisin