TTS:n VIIDES MENTOROINTIOHJELMA - TEEMANA “KOHTI TAVOITTEITA” - ilmoittautuminen

• 1.6.30.9.2022

Haetko itsellesi uutta suuntaa tai tukea urallesi? Oletko tsemppaamista kaipaava, ehkä urasi alussa tai muutosvaiheessa oleva, ja haluaisit aktorina saada ohjausta kokeneemmalta ammattilaiselta?

Vai oletko vahva ammattilainen, voisit jakaa osaamistasi nuoremmille ja saada samalla itse uutta näkemystä? Saatat myös olla nuori osaaja, joka voisi toimia vanhemman asiantuntijan mentorina esimerkiksi digitalisaation saralla.

Lähde mukaan Seuran mentorointiohjelmaan!

Edellisen ohjelman osallistujat kertovat hyvistä kokemuksistaan seuraavaa:

• Onnistunut yhdistelmä tavoitteellista ja leppoista meininkiä.
  • Oli innostava ja hyvä harjoitus! Mentorilta hyvä satsaus aikaa ja ajatusta myös.
  • Keskustelutilaisuudet ovat aina hyvin antoisia, kun pääsee jakamaan ajatuksiaan joko mentorin kanssa kaksin tai muiden ohjelmaan osallistuneiden kanssa. Niistä saa aina ideoita omaan työhön

Mentorointi kohdistuu aktorin valitsemaan/haluamaan oppimis- tai muutostarpeeseen. Aihealue voi olla lavea tai hyvinkin suppea, kaikki on sovittavissa aktorin ja mentorin välillä. Mentorointi voi olla myös tiedonvaihtoa nuoremmalta vanhemmalle henkilölle, vaikka saamaan lisäymmärrystä IT-työkaluihin.

Mentorointi on aktorin ja mentorin välistä keskustelua, joka on aina täysin luottamuksellista.

Seuran viides mentorointiohjelma alkaa lokakuussa 2022, mikäli saamme riittävän määrän mentor-aktor-pareja (vähintään 5 paria). Aktorit aloittavat ensin miettimään omia tavoitteitaan, joita sitten syvennetään aloitusseminaarissa 31.10.2022 saadun ohjauksen mukaisesti. Aloitusseminaarissa aktor ja mentor -parit tapaavat ja sopivat keskinäisistä tapaamisistaan. Näiden tapaamisten lisäksi ohjelmaan kuuluu väli- ja päätösseminaarit sekä mahdollisuuksien mukaan round table -vierailuita erilaisiin yrityksiin ja toimijoihin.

Osallistujien tukena ovat ohjausryhmän jäsenet sekä ulkopuolinen kouluttajataho.  Osallistujilta ei edellytetä aiempaa kokemusta mentorointiohjelmasta. Ohjelma on mentoreille maksuton, aktoreilta peritään pieni osallistumismaksu, 50 EUR.

Ilmoittautuminen viidenteen mentorointiohjelmaan tapahtuu vastaamalla alla olevan linkin takana oleviin kysymyksiin. Ilmoittautuminen päättyy 30.9.2022.

Linkki ilmoittautumislomakkeelle

Linkki ohjautuu Seuran jäsensivuille.

Lisätietoja saat laittamalla sähköpostia tai soittamalla ohjausryhmän vetäjälle.

Ohjausryhmä

Annamaija Mäki-Ventelä